Mercedes-Benz Mobilo.

Păstrați-vă mobilitatea în toată Europa.

Mobilo asigură mobilitate - și este el însuși mobil. Perioada de valabilitate poate fi extinsă an după an, dacă vizitați în mod regulat centrele Mercedes-Benz pentru verificări și întreținere. Este posibilă chiar și o reactivare ulterioară, dacă, de exemplu, ați ratat o verificare programată.

Sigur vă păstrați mobilitatea.

Autovehiculul dumneavoastră Mercedes este dotat standard cu garanţia de mobilitate Mercedes-Benz Mobilo. Aceasta înseamnă: Puteţi călători perfect relaxaţi. Dacă vă confruntaţi cu o problemă cu autovehiculul dumneavoastră, suportul la calitatea Mercedes-Benz vă va ajuta în întreaga Europa - şi veţi ajunge sigur la destinaţie.

Veţi rămâne mobili în aceste situaţii.

Defecţiuni tehnice sau probleme la pornire: În cazul în care autovehiculul dumneavoastră nu porneşte sau este avariat în mod neprevăzut. De exemplu, ca urmare a unor avarii mecanice sau electronice, unui acumulator descărcat sau defectării anvelopelor.

Evenimente minore:

În cazul funcţionării incorecte a autovehiculului care duce la defectarea neprevăzută a autovehiculul în timpul călătoriei. De exemplu, lipsa combustibilului sau un combustibil inadecvat sau pierderea cheilor autovehiculului.

Păstrați-vă mobilitatea în întreaga Europa. Cu Mercedes-Benz Mobilo.

Dacă sunteţi obligaţi să vă întrerupeţi călătoria, vă puteţi baza pe Mobilo pentru a vă oferi ajutor prompt la faţa locului.

- Circa 3000 de parteneri autorizaţi Mercedes-Benz lucrează pentru dumneavoastră în întreaga Europa
- Servicii şi grijă la calitate Mercedes-Benz

- Pentru asistenţă rapidă, apelaţi +4 0745 23 24 24 sau persoana de contact MB

Aveţi dreptul la serviciile Mercedes-Benz Mobilo în Germania, toate ţările din Uniunea Europeană şi în următoarele ţări:

AndorraItaliaRomania
BelgiaCroația
Portugalia
Bosnia-HerzegovinaLatviaSuedia
BulgariaLiechtensteinElveția
DanemarcaLituaniaSerbia
GermaniaLuxembourgSlovacia
EstoniaMaltaSlovenia
FinlandaMonacoSpania
FranțaMuntenegruReupublica Cehă
GibraltarOlandaTurcia
GreciaNorvegiaUcraina
Marea Britanie
AustriaUngaria
IrlandaPoloniaCipru
Islanda

Bazați-vă pe asistența noastră profesionistă.

Evenimentele nefericite minore, defect tehnic sau accident: Vă ajutăm la faţa locului - exact unde aveţi nevoie de noi. Pentru a garanta că vă continuaţi călătoria cât mai repede posibil. În cazul în care nu este posibil să o continuaţi în autovehiculul dumneavoastră Mercedes, veţi ajunge la destinaţie graţie Mobilo cu un autovehicul de înlocuire sau cu trenul sau avionul.

Servicii Mercedes-Benz Mobilo.

Dacă autoturismul dumneavoastră Mercedes-Benz nu mai poate rula din cauza unei pene sau unui incident minor, noi vă vom ajuta oferindu-vă o soluţie împreună cu partenerii noştri. Asistenţa la locul penei va consta în mici reparaţii până la maxim 150 €, TVA inclus. Costurile pentru anvelope, acumulatori şi chei, precum şi toate materialele consumabile nu sunt incluse.

Autovehicul la schimb:

Dacă nu doriţi să vă pierdeţi mobilitatea în timp ce autovehiculul Dumneavoastră este reparat, Mercedes-Benz vă va pune la dispoziţie un autovehicul la schimb pe perioada reparaţiei, până la un maxim de 3 zile lucrătoare, cu respectarea condiţiilor standard de piaţă. Costurile pentru combustibili şi lubrefianţi, precum şi alte servicii adiţionale nu sunt incluse. Tipul autovehiculului la schimb poate varia în funcţie de disponibilităţi. În caz de accident/vandalism şi incidente minore se aplică, de asemenea, condiţiile standard de asigurare.

Avion/tren:

Ca alternativă la un autovehicul la schimb, Mercedes-Benz acoperă costurile transportului cu avionul sau trenul pentru a vă continua călătoria sau pentru întoarcerea acasă. Dacă doriţi să vă ridicaţi personal autovehiculul de la partenerul Mercedes-Benz la care a fost reparat, noi suportăm, de asemenea, costurile deplasării la această locaţie. Noi vom acoperi costurile de până la 400 eur, TVA inclus, de persoană, pentru călătoria de întoarcere. Acest serviciu este disponibil ca alternativă la autovehicul la schimb.

Serviciul de transport retur al autovehiculului:

Dacă autoturismul dumneavoastră Mercedes-Benz nu va putea rula din nou în 3 zile lucratoare, noi vom organiza reîntoarcerea autovehiculului dumneavoastră, după finalizarea reparaţiei, la cererea dumneavoastră la service-ul partener Mercedes-Benz personal şi vom suporta aceste costuri. Întrucat această acţiune presupune mijloace de transport speciale, timpul necesar readucerii în ţară a autovehiuclului dumneavoastră poate varia în funcţie de distanţa şi locaţia reparaţiei.

Serviciu de tractare:

Dacă nu vă puteţi continua călătoria ca urmare a unei pene, incident minor, accident sau caz de vandalism, Mercedes-Benz organizează şi acoperă costurile tractării până la cel mai apropiat service autorizat Mercedes-Benz.


Cazare/hotel:

Dacă doriţi să aşteptaţi ca autovehiculul dumneavoastră să fie reparat şi acest lucru nu poate fi finalizat în aceeaşi zi, Mercedes-Benz vă va pune la dispoziţie cu plăcere opţiunea de cazare. Pe perioada reparaţiei, până la un maxim de 3 zile, noi vom suporta costurile de cazare, mic dejun inclus, pentru şofer şi pasageri.

Taxi/şofer:

De asemenea se acoperă şi transportul la aeroport sau gara. Noi vom suporta costurile pentru taxi sau transportul public local până la un max. de 65 eur, TVA inclus.

Asistenţă organizatorică pentru accidente:

Atunci când aveţi un accident sau autovehiculul dumneavoastră este vandalizat, vă oferim de asemenea asistenţă în ceea ce priveşte casarea auto, în cazul în care acest lucru este necesar. Dacă accidentul sau vandalismul are loc în străinătate, vă ajutam să găsiţi un consilier juridic sau translator.